söndag - bakisdag

Har varit - (läs är fortfarande) sjukt bakis idag. Förstår inte riktigt varför då jag inte drack mer än vanligt då det är fest men jag har inte direkt mått bra idag! Kan ju kanske vara ett resultat av för lite sömn den senaste tiden, smärta i nacken samt att jag tog emot fördrinken, och inte bara höll mig till mitt vin. Jag blir sällan illamående dagen efter men idag har det inte varit roligt. Som tur är har Chia varit sjukt trött idag också så vi har mest bara legat i soffan och myst tillsammans!

Det var iallafall en oerhört trevlig inflyttningsfest igår! De har fått de så fint i lägenheten och besitter en soffa som jag skulle kunna döda för! Det är verkligen den fetaste, maffigaste och mysigaste soffa jag har sett! Det var rätt mycket folk så Chia fick social-träna lite! Hon skötte sig lysande! Hon blev lite orolig och rastlös ett tag då det kom in några karlar som hade 50-årsfest en trappa ner, men utöver det så tog hon det med ro. Hon låg till och med och sov ett tag, när musiken och singstar stod på full volym! Är så stolt över hennes framsteg!

En sak som är positiv med denna dag var ju iallafall att Gossip girl har börjat igen! Kommer sitta som bänkad varje söndag klockan 19!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback