Tidig start

Var uppe strax efter fem (!) idag för att skjutsa gubben till flyget! Har dock klarat mig bra under hela dagen och varit väldigt produktiv med gruppen! Vi har redan kirrat frågeställning, bakgrund och lite metod (mycket finns i vårt huvud dock). Vi har med andra ord gjort mer än vad som skall in på måndag! Bra start!! Känns som att vi har ett bra ämne att jobba med under de närmaste veckorna och en bra grupp! Riktigt härliga tjejer som diggar struktur och ordning, precis som jag =)

Lägenheten känns tom, som vanligt när jag vet att gubben inte kommer hem samma dag.. Chia ligger och snarkar gott i sin säng!

Såg precis en reklamsnutt om programmet generation fett.. en kvinna som har som mål att bli världens fetaste! Hennes man stödjer hennes kamp och gör allt för att hjälpa henne.... Helt galet!  Någon som förstår detta?! Jag är då helt lost och förvirrad!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag kan då inte förstå hur man kan vilja bli världens fetaste! Huvva! Snart dimper de ner en inbjudan till Oskars kalas i eran brevlåda! hihi!

Postat av: Elin Nilsson

va roligt med kalas! =) oskar börjar ju bli stora pojken nu juh. Galet vad tiden går fort.. tänkt att det snart är ett helt år sedan han föddes!

2008-10-09 @ 19:52:19
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback