Trötter

Är så oerhört trött nu för tiden! En kombination av att  nacken har varit hemsk den senaste veckan, att det blivit höst, mörkt och kallt samt att jag inte kan sova på nätterna. Eller, jag somnar rätt fort men vaknar flera gånger om och ligger då vaken väldigt länge. Snittar på 3-4h sömn varje natt.. så det kanske inte är så konstigt att jag är trött.. men vad ska jag göra för att vända på det? Skulle verkligen behöva få en riktigt god natt sömn!! Nacken blir ju inte direkt bättre av att jag inte får sova.. jag som ville börja läsa i tid på denna kurs, för att slippa stressen på slutet, men det verkar ju inte bli så.

Chia har gjort illa sig IGEN! Jag blir tokig på hennes klumpighet! Skulle hämta henne på dagis, och hon har kommit in i en liten "hoppig" period igen.. då hon springer mot oss och hoppar upp.. idag bommade hon dock matte och lyckades slå tassen i husväggen. Hon gav ifrån sig ett riktigt gällt tjut och lade sig sedan ner platt på backen och gnällde + slickade sig om tassen. Jag och dagisfröken stirrade chockat på varandra.. nu är en "tå" uppsväld och har ett skrapsår. Chia haltar som attans och ser allmänt olycklig ut. Känns som just min tur just nu! Har verkligen gått igenom såret för att se om någon liten träflisa är kvar men hittar inget så jag hoppas det löser sig på ett bra sätt! Förstår inte hur hon lyckas hela tiden... stackars lill-flickan!

Desperate Houswifes va lika bra som vanligt ikväll... är lite farligt att det går så många bra serier nu för tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback