Update!

Nu är det verkligen dags för en liten uppdatering! Förra veckan bestod av plugg, plugg och åter plugg. I fredags packade vi bilen vid lunch och begav oss upp till Haparanda för att gå på 1 års kalas! Tänk att lille Oskar har blivit så stor! Känns som att det var nyss som han föddes! Massor med goda kakor och en fantastisk tårta blev det. Lille Oskar fick massor Bättre än julafton =)

I lördags var vi på ytterligare ett födelsedags firande, denna gång med ett litet äldre födelsedagsbarn. Mycket, mycket trevlig kväll som avslutades på krogen i Finland. Gubben drog in en massa pengar på black jack så jag hakade på brudarna på dansgolvet. Söndagen bestod av lite shopping på IKEA och Candy World. =) Förstår inte att det skall vara så svårt att gå igenom IKEA utan att det går några tusen.. hopplöst men roligt när allt nytt packas upp i hemmet! Innan det var dags att bege sig hemöver hann vi leka lite med Oskar och fara förbi Chias lekkamrat Ninja. Så skönt att låta Chia springa av sig lite energi och busa sig trött innan 40 mil i bilen.

Idag har jag börjat jobba lite =) Just nu är det på deltid, fram tills jag klarat av denna kurs som slutar 3 nov och sen blir det till att gå över på heltid. Just nu jobbar jag på ett EU-projekt med att sammanställa och göra forskningsrapport kring miljöbilar. Jag kommer med andra ord att börja doktorera inom marknadsföring.. Är ruskigt laddad och längtar tills jag börjar heltid =)

nej. nu är det dags för lite Magnus Betner!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback