Söndag

Söndag och solen skiner.. är helt enkelt en perfekt höstdag idag! Jag ligger dock, ,och har legat hela dagen i soffan med en ruskig smärta. Känner mig yr varje gång jag sätter eller/och ställer mig upp.. börjar dock lätta lite nu! äntligen! Gubben har fått biljetter till klungan ikväll så det gäller att piggna till! Kan bli sjukt roligt.. de har ju fått bra recensioner till och med så jag förväntar mig kramp i magen av allt skrattande =)

Gubben tog morgonpromisen med Chia eftersom jag var så risig. Tur det, hade nog inte tagit mig runt utan att tuppa av... jag har istället aktiverat Chia med lite olika lekar här hemma, för att hon skall få mentalträna lite. Vi körde klassiska godis under skolåda, sök godis som matte gömt i köket samt att spåra en skinkbit som jag drog längs golvet från sovrummet där jag la Chia och ut i köket. Hon var ruskigt duktig och klarade allt galant, även fast hon är lite försiktig när det kommer till skolådan. Efter några försök var det dock lite mer rakt på sak och gick lite fortare att få fram godisbitarna.

patrik spelade första innebandy-matchen för året idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback