Inte att leka med

Nacken min är absolut inte att leka med idag. Stenhård och smärtar så in i h*****. Vet inte riktigt vart jag skall ta vägen, hittar ingen ställning som är skön och sjukgymnasten kunde jag inte få komma till förrän på onsdag. SUCK! Någon som är duktig på att massera?? Skönt att det är helg iallafall så att jag slipper sitta på lektioner och dyligt. Dock lite drygt att jag måste skriva den där uppgiften... Trodde jag skulle ha hunnit längre än vad jag gjort, men smärtan gör att allt går långsamt och att jag måste ta en hel del pauser. Känns som att jag provat alla tips jag fått på smärtrehab för att dämpa smärtan men inget hjälper! Vetekudden, stretchövningarna, avslappningsövningarna, stilla-läge, mjuka rörelser, promenad.. jaaa you name it för jag har provat alla tips förrutom att gå och sova. Känns som att jag inte har tid att sova bort halva dagen!

Jäkla vovvsingarnas fel igår... eller okej, kanske lite mitt eget också, men de borde ju ha lite mer koll på vart de springer! Stod och pratade med Malin medans hundarna fick leka lite och det hela resulterade i att de sprang in i mig när jag inte var beredd, varpå jag föll som en fura och nacken fick sig en rejäl knyck... inte det bästa när den redan är så paj som den är! Sen gjorde det väl inte saken bättre att jag inte sovit speciellt mycket, samt att gubben har i princip legat på mig hela natten = jag har inte kunnat röra mig! Han är ju alltid så söt när han har druckigt sig full... skall alltid ligga nära och kramas hela natten.. :)

Nej, mer vila och sedan försöka få något gjort på uppgiften! Måste komma på ett exempel att bygga allt på... inledningen är iallafall i princip klar så det går ju framåt! (måste tänka positivt)

Fick ett mycket glädjande samtal från syster igår iallafall! Hon har sålt på första egna dagen! Helt galet bra hade det gått! Så skönt att det vänder nu! Är glad för din skull gumman! Snart kommer jag och hälsar på oxå.... ska bli så kul att samla hela "gänget" igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback