Ljus i mörkret

Shit vad långsamt det går att skrapa ihop denna uppgift! Kan ju iof bero på att jag inte riktigt förstår vad föreläsaren är ute efter och vill att jag skall plita ner... har fyra (!) artiklar kvar att läsa + hitta på två diskussionsfrågor till varje.. plus att jag måste avsluta denna kritiska granskning av en artikel. Känner bara hur tiden springer ifrån mig.. men nu är jag iaf halv-klar med den kritiska granskningen.....

Famlar efter ljus i mörkret för att skingra mina tankar och bli på lite bättre humör och kom på två roliga saker som jag bara måste berätta!!

1) På hundkursens avslutning sa tränaren att det var så roligt att se mig och Chia tillsammans för vi passar så bra ihop! =) Kul också att höra hur mycket framsteg vi faktiskt har gjort sen vi skaffade henne vid fyra månaders ålder.. Måste gotta mig lite i vilka framsteg vi gjort tillsammans! Men ännu är det mycket kvar att lära och jobba på!

2) Igår när jag var ute med Chia och promenerade på en liten halvt-cykel och gångväg körde en polisbil förbi, vände och stannade precis vid oss. Ut hoppade en polis, varpå jag genast började fundera på om jag gjort något fel... Han frågade mig om det var en dobermann jag hade och fortsatte med att hon var väldigt vacker och ståtlig! =) Snacka om stolt matte och vovve som promenerade resten av vägen hem! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback