Nära skjuter ingen hare...

Så nära men ändå så långt ifrån... så känns det just nu! Fick veta tidigare idag att de skulle sköta det internt under dessa månader för att göra en utvärdering och sedan se hur tjänsten kommer att se ut. Känns oerhört tungt, då jag var tilltänkt, om de hade tagit in någon utifrån. Fick i och för sig höra en massa bra saker så jag får försöka bära med mig dem, trots att det just nu känns lite tungt! Fick iallafall lova att söka när/om tjänsten eller något annat öppnar upp sig på företaget nästa termin. Känns lite konstigt att det blev ett sådant här besked. Jag har ju som inte "förlorat" mot en annan sökande vilket gör att det känns lite bättre ändå.. trots att det är ganska tungt just nu! Hade verkligen hoppats på denna tjänst! I och för sig kanske det var att gapa efter för mycket, som första jobb men men.

Ikväll är lite tröst-ätar kväll så godis, vindruvor och glass står på schemat! Imorgon blir det till att ta nya tag och kolla upp en annan möjlighet (om erbjudandet fortfarande står kvar)

Nej, dags att ta tag i kvällens schema...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback