Nytändning

Nya öppningar, nya saker att ta ställning till och försöka fundera ut.. Vet inte riktigt hur förslaget kommer att se ut men den närmaste veckan kommer att avgöra iaf det. Sen får vi se! Jag är rätt taggad, men törs inte hoppas på för mycket... jag har ju fått uppleva att det trots allt kan hända vad som helst! 

Får ingen riktig ro att slå mig ner och tentaplugga.. för mycket annat som snurrar i skallen på mig! Jag hoppas dock att morgondagen bringer med sig nya krafter! Ska till och med försöka plugga lite ikväll, om jag orkar! Har inte gjort någonting alls ännu och tentan är på fredag! Har varit på skolan idag från 8-16 men bara gått runt och pratat med lite olika människor om viktiga avgörande saker, funderat på hur jag känner och vad jag vill samt fikat med härliga Fia och Frida! Är stolt över dessa töser! De har ju i år tagit över föreningen HHUS och jag måste säga att de verkar sköta allt galant! Det var verkligen roligt med en liten update om vad som händer i föreningen! Har så svårt att släppa det helt, trots att det är ett och ett halvt år sedan jag klev av som ordförande. Känns skönt att det är så bra människor som driver det vidare!

Nej, nu är det dags att se klart desperate houswifes! Älskar denna serie =)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback