Poker

Så var jag hemma igen efter en lugn och skön dag som avslutades med pokerturnering och lite cash-game. Kom två i tunnan men förlorade vinsten i cash-gamet...så med andra ord gick jag plus minus noll denna afton. Chia skötte sig galant hemma hos Mats, trots att det var sex grabbar och en del bärs inblandat.. (plus två katter i lägenheten) Chia låg mest bara under bordet och sov. Känns verkligen superskönt att hon har börjat slappna av när andra människor är i närheten samt när vi är hos någon annan! Det hade verkligen inte gått för ett halvår sedan!

Nej, dags att gå och sova! Chia står i sovrumsdörren och tittar lite skumt på mig, som att hon vill säga - Matte det är dags för sängen nu! Jag är trött! =) Underbara lilla tösen våran!

Kommentarer
Postat av: Märta

Hey darling!

Har läst in mig på vad som händer & sker i ditt liv.. perfekt nu när vi inte ses så ofta! Håller mina tummar för jobbet, du måste ringa när du får besked!



Take care!

XXX

2008-09-21 @ 14:16:13
Postat av: Elin Nilsson

fasen va kul att du har hittat hit Märta! Ja nu är det jäkligt nära ett beslut så håll tummarna! Jag ringer och skriker om jag får det ;)



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback