Sötnosen

Tror faktiskt att lill-gumman vet när jag har ont i nacken... eller så inbillar jag mig bara men hon går mycket finare i kopplet, söker ögonkontakt hela tiden och vill vara extra nära hela tiden. Hon är så snäll vår lilla tjej! Nu står hon med huvudet i mitt knä, precis som att hon bara vill säga "matte jag är här, och jag ska sköta mig och vara snäll?!" Underbara lilla vovve!

Ikväll blir det bara lugnt och skönt. Chia får lite "ledigt" också, mest för att matte behöver det, men jag tror tjejen är rätt trött efter första veckan på dagis också så det verkar inte göra så mycket!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej!



Är här och smyger runt lite :) Är du intresserad av att komma ner till oss i Övik å träna är du mer än välkommen ;)



/Sandra, Blanca och Ruz

Postat av: Elin Nilsson

Kul att höra Sandra! Vi kommer gärna ner och tränar med er någon gång. Ni verkar vara ett härligt gäng med väldigt duktiga hundar!

2008-09-06 @ 00:00:41
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback