Student på Campus

Har varit uppe och jobbat på campus-området med Online nu hela förmiddagen. Det har gått riktigt bra! mycket bra respons och intresserade nya studenter som är på jakt efter extrajobb! Vi körde lite Wii-bowling och frågesportstävlingar och delade ut godis och foldrar. Jag smet lite tidigare men ett tappert gäng skall vara kvar till efter tre någon gång! Kallt som attsiken var det så nu är nacken lite knäpp... och jag som måste börja plugga och iallafall börja på den individuella uppgiften som skall vara inne om en vecka. (2-3sidor text samt förbereda en 10 min presentation - allt på engelska så klart) Ämnet jag fick var rätt intressant men ändå hittar jag inte så mycket om det - varken i boken eller artiklar.. Typiskt min otur. Jag skall allafall skriva om Consumer Relationship. Fördelar och nackdelar med att känna sina kunder. Måste bara komma på en twist så ska nog sidorna lätt smattras ihop! (sen är det ju det där med teori som måste in oxå.. synd att man inte bara kan ljuga ihop saken - då hade det gått fort! =) 

Nej dags att få lite mer gjort innan det är dags för en långpromis med Malin och hennes supersöta norska dalmatin! =) 


You know you love me! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback