Tillbaka till verkligheten

Så var jag tillbaka i verkligheten. Kom hem igår kväll och nu är det bara att försöka ta igen plugget lite... ligger lite efter tror jag men men det är nog snabbt ordnat! =)

Stockholm var mycket trevligt. Fantastiskt roligt att träffa alla tjejerna igen måste jag säga!

På Fredag-kväll drog jag syster och Marie till söder för att sätta oss på en pub och ta det lite lugnt. När vi var på väg att åka hem kom vår bror förbi och drog med oss till Berns Vip- Nattklubb. Jag har varit på Berns förut, men då uppe på själva stället, men har inte tyckt att det varit så där jättebra. Men nere i källaren, på VIP-nattklubben var det fantastiskt bra! Coolt ställe med bra musik och trevligt folk. Var lite coolt att det helt plötsligt hoppade upp några killar på scenen och började köra live.. sen kom det några andra och så höll det på hela kvällen. Live uppträdanden blandade med vanlig musik... sjukt roligt! - vi som bara skulle gå ut och ta EN drink... haha

I Lördags hjälpte jag och syster vår bror med att köra undan en massa bråte från hans nya lägenhet. Han har precis köpt och bestämt sig för att riva en vägg så det fanns ju en hel del att bära ner och kasta om jag säger så. Shit vad vi slet som små djur för att hinna färdigt i tid för kvällens bravader. Brorsans lägenhet blir nog hur fin som helst när han väl är klar.. men just nu finns inte mycket annat än väggar då han rivit ut garderober, en vägg och hela köket. (förstå att det var mycket att bära!)

På kvällen var det dags för reunion och syster & Johannas lägenhet fylldes med massa gamla kompisar! Det var verkligen hur trevligt som helst! Utgången var dock ingen höjdare! Vi borde ha stannat i lägenheten hela kvällen istället!

Igår åkte jag och syster ut till Täby för att kika på galopp. Det var verkligen hur kul som helst! Vi spelade lite (utan lycka) och bara myste av att vara nära hästarna och spänningen! Saknar verkligen Skorpan och Devil! Kanske måste åka hemöver här snart så jag kan fara och hälsa på dem och rida lite! =) Efter galoppen var det bara middag hos underbara Anna-Linda och sen hemfärd kvar på helgens schema. Jag var oerhört trött när jag kom hem igår.. (är iof det fortfarande men det är bara att bita ihop!) 

Nej, dags att ta igen lite plugg.... jag bjuder på lite bilder från helgen! 

Chia i Torsdags innan jag åkte


Syster och Marie (fredag - på Berns vip-nattklubb)


Födelsedagsbarnet Johanna och hennes barndomskompis Therese, redo för utgång

 
Babes!  (joje, anna och marie)


Anna, Sofia, Märta och Tina tar igen förlorade månader


Min söta vän Anna-Linda!


Täby Galopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback