Veterinären igår igen

Känns som att vi borde skaffa klipp-kort hos veterinären snart.. var tvungen att gå dit med Chia igår igen. Hennes lilla tumma har gått och blivit helt uppsvullen och varig. Observera att detta är samma tass som glasbiten satt i!! Jag känner mig som sämsta matten i världen! Hur fasen har vi lyckas med detta? Veterinären trodde det berodde på att Chia försökt fått av bandaget som satt på för glasbiten och att hon då lyckats bita i tummen och gjort ett sår som hon sen varit och petat i hela tiden. Summan av kardemumman är att Chia åter igen måste gå med bandage för att skydda lilla tummen och vi skall kleta på någon smörja som vi fick av veterinären. Jag frågade lite försynt vad jag gjort för fel för att detta skulle hända och vetrinären bara skrattade åt mig. Jag kan förstå honom iof, det är ju inte riktigt mitt fel, men samtidigt funderar jag ju på om det finns något jag hade kunnat göra för att förhindra det hela....

Är sjukt spänd över det här med jobbet också.. igår ringde de och ville ha mina referenser och min d-uppsats. Vid ett tidigare tillfälle har han sagt att referenser skulle tas på den aktuella kandidaten så skojja inte vad nyfiken jag är nu.. är det bara jag kvar? är vi två? eller tar de på alla tre som var med senast vi pratade? Gahh... får verkligen hoppas att detta blir ett gott slut nu! Jag är ju så sjukligt nära nu!!! Får hoppas att jag inte snubblar på mållinjen bara!

xus xus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback