Always expect the unexpected

Helt galet att lettland gjort 2-1 i slutet av andra... nu gäller de att skärpa till sig boys!!!

Jag och syster har lite bus på gång... kommer bli galet bra! Längtar nästan lite tills vi får förverkliga planerna! Tror det kommer bli en härlig överraskning!  =) Vi är en god bit på väg, men det är inte klockrent ännu så planerna fortskrider!

Har den senaste tiden lärt mig att alltid förvänta mig det oväntade (always expect the unexpected) Saker är inte som de ter sig vid första anblicken. Inte alltid heller efter 10:de anblicken! På gott och på ont bör jag väl tillägga! Vissa gånger kan ju detta faktiskt vara en fördel, men jag personligen har mest bara uppmärksammat detta som något negativt! Nog för att det är roligt med överraksningar, men vissa överraskningar (de som inte är positiva för mig) kan jag helst leva utan! Visst, det kan ibland sätta gulkant på vardagen med en liten överraskning, men så som de flesta överraskningarna jag varit med om den senaste tiden innehållit allt annat än positiva nyheter eller händelser så skippar jag dem gärna! Nu måste jag dock poängtera att jag INTE är emot gulliga och romantiska överraskningar eller en gullig gest från en främling, men de där obehagliga överraskninarna som dyker upp är jag däremot inget fan av.

Ikväll är det simultanförmågan som fått jobba! Har donat lite på mitt och systers projekt., kollar hockeyn, myser med vovven och jobbar! - tur jag är tjej så allt detta var möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback