Äntligen!

Imorgon får jag äntligen min säng!!! Ska bli helt galet skönt! Kan knappt förstå att jag sovit på en uppblåsbar madrass i 3veckor! Galet! Kommer sova som en liten prinsessa imorgon-kväll iallafall!

Har varit och köpt systers present idag... är dock lite fundersam på om jag skall hitta på något annat. VILL HA SJÄLV JUH! =) Längtar grymt mycket till fredag och min systers födelsedag! Åker ner till Stockholm redan halv tio på morgonen.. ska jobba lite därifrån så jag är på plats för firande på kvällen! Sa bli så mysigt så! Saknar alla tjejerna här i Umeå juh!

Tur jag har mycket att göra denna vecka så att tiden går fort! =)
 
xxx

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men shit, att du inte har fått sängen förrns nu! Ja du lär ju sova gott imorrn då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback