Ben & Jerry

Ben & Jerry har nya smaker.. nu har de provat på att göra sorbet! Jag skulle tippa på att detta kommer bli en stor succé nu när solen börjar värma och man blir sugen på något svalkande! Är ruskigt sugen på att prova de nya läckerheterna, har dock inte sett till dem i någon affär här i Umeå men det kommer nog inom kort, lr så har jag bara varit dålig på att leta! Igår var jag med i Ben & Jerry flavour contest.. gå in på deras hemsida och komponera ihop en egen smak ni också så kan ni vara med och tävla om en resa till dominikanska republiken samt kanske få er smak i frysdiskarna! Lycka till!


Kommentarer
Postat av: PP

Är du sponsrad av Ben & Jerry numera? :)



Världens bästa glass så dom förtjänar lite gratis-reklam!

2009-04-15 @ 13:02:33
Postat av: Elin

kan ju alltid hoppas att jag blir det! =) Vore ju inte helt fel.. fri konsumtion av så mycket glass jag vill gentemot några snälla rader! Låter som en dröm!

Postat av: PP

Skoja inte med....ja du vet! Det hade varit klockrent :)

2009-04-15 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback