Borde packa...

Har haft en mycket trevlig kväll med drinkar, planering och trevligt sällskap! Personalfesten kommer nog bli hur bra som helst! Verkar som att jag och min underbara handledare skall agera toast-masters oxå.. kan ju inte bli annat än succé! ;)

Borde ju egentligen börja packa nu men blev så trött....Har iallafall packat Chias saker! Alltid något. Måste dock hinna sätta däcken i bilen imorgon så packningen måste nog ske nu innan jag går och sussar.. hua vad jobbigt.. vet itne vad jag ska packa ner.. och inte har jag någon bra väska heller! Fuck, det hade jag inte ens tänkt på.. kommer bli jobbigt utan rullväska och inte har jag min bollsta väska heller för den är kvar i haparanda.. inge vidare! Hur ska jag lyckas med detta nu då?

Kanske är dags att iallafall ta fram det jag ska ha med mig och sen fundera på väsk-problemet imorgon?!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback