Dagens....

Dagens mest irriterande: Måste säga att det är drygt att inte ha Internet i lägenheten! Måste verkligen beställa idag! Dock är jag fortfarande fundersam på hur jag ska göra. ADSL lr mobilt bredband?? Funderingen ligger i tiden det tar att få eländet. Med mobilt kan jag ju hämta ut det idag, men om jag beställer ADSL tar det ju flera veckor! Galenskap!


Dagens näst mest irriterande: Min säng verkar fortfarande inte har kommit, vilket verkar betyda att sängen inte kommer vara på plats innan helgen =( Måste nog ringa dit och kolla om de bara är sena med att höra av sig!


Dagens musiktips: Är så skönt att sitta på jobbet och få lyssna lite på massa bra musik via spotify! Parenteserna är låtar av dessa artister som ni måste kolla in, om ni inte redan gjort det så klart! Just nu är det Ane Brun (true colors), James Morrison (broken strings) och Hinder (lips of an angel) som dominerar spellistan! Måste dock snart byta till lite mer party-musik för att ladda upp inför helgen! =) kanske lite Kings of Leon (use somebody), the Killers (somebody told me) och the Calling (keep your hands to yourself).. där har vi en bra start!!


Dagens huvudbry: Varför tenderar jag att alltid bry mig mer om andra personer och hur de mår istället för att fokusera på att själv må bra? Medmänsklighet eller bara för snäll och omtänksam för mitt eget bästa? Är det möjligt att vara så omtänksam att det går till absurdum?


Dagens beslut: Börja fokusera på mig själv, hur jag vill ha det och vad jag vill göra!

xoxo


Kommentarer
Postat av: PP

Mobilt bredband är ju ganska smidigt med tanke på att du inte är bunden till en fast punkt, dock kommer du aldrig upp i högre hastigheter vilket innebär att nedladdningar och liknande tar en massa tid. Vice versa gällande adsl med andra ord :)

2009-04-02 @ 15:07:54
Postat av: Lotta

Hhhmm, har själv mobilt bredband på jobbet men det tog en jäkla tid att få hemaskickat, fanns det ingen anslutning i huset alls?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback