Den som väntar på något gott....

....väntar fasen alltid för länge! Trots att jag har med mig jobb så jag är sysselsatt känns det ändå som att tiden står stilla. Fick order om att sängen skulle dyka upp någon gång mellan 13-15! Galet att de inte kan vara mer exakta än 2 timmar, men vad ska man göra?! Det är bara att sitta här hemma, läsa lite artiklar och vänta! Får se om det blir till att fortsätta jobba hemifrån eller om jag ska åka upp igen... beror ju lite på när de kommer.

Ikväll tänkte jag iallafall åka ut till klubben och se om banan är ledig så vi kan prova lite... är ruskigt taggad! Längtar tills kursen börjar! =) imorgon är det ju lydnadsträning, tors blir det lite inför jobb-festen planering och trevligheter (ryktas om att midorin kommer plocka fram) och på fredag är det stockholm som gäller!  Härlig vecka med andra ord!

Nej tillbaka in i artikeln!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback