Fokus!

Galet mycket idag nu! Full huggning hela dagen och det bara fortsätter! Men det är gött! Då känner jag att jag lever och faktiskt presterar någonting!


Det var i alla fall helt underbart att få sova i min säng i natt! Äntligen! Shit så grymt skön den är alltså! Har inte sovit så här gott på jag vet inte hur länge.. om någonsin! Är ju nästan så att jag läntar tills jag får krypa ner i den ikväll igen! =)


Ser grymt mycket fram emot helgen i Stockholm! Ska bli härligt att komma ner till våren och värmen. Hörde att det skulle vara runt 22 grader och sol i helgen! Iiiihh! Bara att packa ner lite tunna kläder å solbrillorna och lämna kappan hemma då med andra ord! Ska bli så mysigt att träffa tjejerna! *saknar*


SPSS-tjorvandet är klart för denna gång.. nu är testen godkända och företaget skall imorgon bli informerade om att det bara är att tuta och köra med datainsamlingen! Grymt nice! Nu är det bara att kasta sig över forskningsplanen igen och snickra vidare på den! Tror att även den börjar ta form nu!! Kan ju billigt erkänna att fokus var på drift där mitt i hela eländet, men nu börjar "riktiga Elin" komma tillbaka, mer fokuserad än någonsin!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Inte alls avis att du ska få åka till värmen, nej nej :) Jag får väl trösta mig med att vi iaf ska få 11 grader här, och säger dom att det ska vara 11 så blir det ju oftast lite varmare :) Synes sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback