Galet härligt!

Helt galet skönt det var att få behandling hos sjukgymnasten denna morgon! Känns verkligen att jag burit en massa tungt och hållit på hela helgen för nacken är helt fucked up. Nålarna gjorde galet ont idag, men det är ju iof ett tecken på att behandlingen verkligen fungerar och nu efteråt så känns det lite bättre.


Mäklaren ringde idag och det är en spekulant som skall kika på lägenheten på fredag! Känns spännande! Jag hoppas verkligen att han/hon/de slår till!

Fick idag Aktum i postlådan på jobbet... helt galet dålig bild på mig alltså! Själva reportaget var ju bra men bilden alltså! Jag ser typ helt sliten ut, man skulle kunna tro att bilden är tagen 01.30 en blöt lördagsnatt! Shit alltså, hur tänkte fotografen?


Var och köpte bilbur och sov-bur till Chia igår. Fick som tur var hjälp av Lotta att få lös en rull-grejsemojs i bagaget så att buren fick plats. Vi fipplade och trixade men fick inte lös den först men efter några samtal lyckades vi fälla ner sätena men den jäkeln satt fortfarande som berget. Ytterligare ett samtal och vips så funkade det! Sparka lös den var tipset och vips så åkte den av! Allt går med lite vilja och våld! Det har i alla fall blivit galet härligt att köra bil nu när buren är på plats! Från att ha en crazy dog i bagaget, som springer runt, gnäller och skäller så är det nu alldeles tyst och stilla. Hon ligger typ och snarkar! Så ruskigt nöjd jag är, det var värt varje krona! =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oohh men så jäkla nice att hon blev lugnare!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback