Helgen...

Helgen startade lite tidigare än vanligt. Direkt när syster landade drog vi ut till villvattnet. Fredagen bestod av ridning, vagn och slädkörning med häst. Ruskigt kul! Var iof lie jobbigt att sätta sig på hästryggen igen.. (har inte ridit någonting sedan jag red skorpan för sista gången innan hon avlivades) jag blev lite sentimental men det var nog bra att sätta sig upp på hästryggen igen! Senare på fredagen fiskade vi upp Johanna och det blev lite tjejmys hemma hos mig med vin och god mat!

Lördagen började med städning och en lång cykeltur med Chia medans tjejerna gled på stan. Jag var över till grannarna och har nu kirrat så jag får låna in mig på deras internet tills jag får mitt eget! rätt skönt att vara tillbaka måste jag säga! Har känt mig lite avskärmad den senaste veckan, men nu är jag up and running igen! =)

Igår blev det inflyttningsfest här och sedan utgång på schlagerbaren! Vi lämnade knappt dansgolvet på hela kvällen! Galet längesen jag var ut och dansade känner jag! Det är ju ruskigt nice! =)

Idag har vi inte gjort många knop. Käkade frukost +paj och kladdkaka framför sex and the city filmen. Sen tog vi en sväng på strömpilen innan  Johannas plan skulle gå. På väg hem fiskade jag och syster upp lite kinamat och en film. galet konstig film måste jag säga men med Josh Hartnet som ögongodis så funkade den ändå fint =)

Nu är det Gossip-girl och mys med Chia som gäller. Ska ut på långpromis sen tänkte och kanske hinna se en tredje film!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en toppenhelg!

2009-04-05 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback