Helt öde....

korridorerna ligger helt öde, jag börjar tro att jag är den enda här idag! Jack Johnson håller mig sällskap med sin härliga stämma, men trots detta kan jag inte få bort känslan av ödslighet! Får hoppas att iallafall några kollegor dyker upp snart!

Är galet trött idag trots att jag gick och la mig tidigt.. kan ju iof bero på att jag trots detta inte sovit mycket eftersom en massa olika tankar och funderingar har ockuperat min hjärna! Inge vidare! Hatar att hamna i grubblerier som jag faktiskt inte kan lösa... helt bortkastad tid och energi men jag kan inte låta bli! Det är kanske tur att helgen börjar nu (trots att jag ska jobba) Får ju iallafall ta mig lite sovmorgon! =)

Tro om man får något påskägg iår btw.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback