Hundträning och Greys

Kvällen har bestått av hundträning, middag och Greys! Chia var riktigt duktig idag oxå! Hon blir allt lugnare mellan momenten och lade sig till och med ner självmant och tog det lugnt ibland! Alla moment gick bra dock gick vi en promenad efteråt och Chia fick någe fel i skallen och sprang fram till en karl som var ute och letade sina nycklar.. Morr vad arg jag blev! Surt oxå när hon varit så duktig.... känns trist att avsluta med det så vi tränade lite till när vi kom hem så nu är Chia på plus igen! =)

Ruskigt gott med middag till Greys.. kan lova att magen kurrade högt innan jag äntligen kunde slå mig ner och käka! Nu ska jag vila maten en liten stund och sedan scanna in lite grejs åt p. Blev bara så trött efter minst sagt en fullspäckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback