ingen bra start..

denna dag fick verkligen ingen bra start.. Vaknade imorse av att Chia sitter och tittar på mig med väldigt ledsna och skamsna ögon.. Hon har blivit dålig i magen lill-stackarn! och damn vad dålig i magen hon var.. not nice not nice!! Hoppas det ordnar upp sig under dagen för lill-skruttan! Jag skyller allt på mina föräldrar då jag antar att de gett henne massa smaskens igår när de var ensamma med henne i några timmar... "snällheten" av att ge gumman massa gott tar ut sin rätt på mig då Chia ofta är lite risig i magen när hon får smaka något annat än hundmat, hundgodis och dylikt. Nu är det strikt förbjudet att föda min hund annat än saker som faktiskt har ordet hund i sig (hundmat, hundgodis, hundben...)

Morgonen fortsatte med en biltur till Ersboda och sedan en cykeltur till dagis för att avsluta med en cykeltur hit till jobbet! Nu är man garanterat vaken och redo för dagen! Känns som att allt bara blir lättare från denna start.. så mycket värre kan det ju inte bli..... lr?

Det ekar btw ganska tomt i korridoren även denna morgon men det kanske ordnar upp sig under dagen!

ha en förträffligt trevlig dag!
xuss xuss

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vet inte om jag håller med om att det är din hund! :) Vi är väl ändå två om henne, trots att du tar det största ansvaret. Hon är min ögonsten och så lätt ger jag inte bort henne :)

2009-04-14 @ 09:12:23
Postat av: Elin

var inte så jag menade.. anyways så verkar det inte som att hon fick mer än två skivor leverpastej men att denna (trots att den var ny) var dålig på något vis. Far hade även han fått ont i magen av den nämligen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback