Internet... härligt, lr?

Helt galet vad mycket man får reda på via Internet ändå.. vare sig man vill det eller inte så ramlar det ändå ner i ens knä! Funderar över varför människor envisas med att försöka undanhålla saker och bända på sanningen. Med dagens kommunikationsmöjligheter kommer sanningen ändå alltid fram förr eller senare och då slår den bara upp rakt i ansiktet på dig! Ärlighet varar längst är ett klassiskt uttryck som jag står stadigt fast vid! Så länge jag är ärlig har jag ryggen fri och kan se mig själv i spegeln utan att sky den som tittar tillbaka på mig! Jag tror dock att det finns många som inte kan göra detta! Själv skulle jag inte stå ut med att inte kunna se mig själv i ögonen... därför ställer jag mig frågan hur andra klarar av detta???


Känns som att det är både för och nackdelar med att allt finns så tillgängligt på Internet. Nu behöver man ju inte ens söka informationen själv för att få den serverad vilket kan vara besvärande när informationen inte är önskvärd samtidigt som den är det...

nej nu knorrar magen efter lunch... slut på djupa tankar och back to SPSS-analyser efter lunchen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

Postat av: Piotr

Jag är lite besviken på att inga namn nämns! Vi får ta det nästa gång helt enkelt!

2009-04-14 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback