Lydnadsträning

Ikväll var det lydnadsträning med dagisgänget igen! Chia var inte lika dampig denna gång utan faktiskt riktigt lugn stundvis mellan momenten! Momenten gick oxå bra så en liten stjärna i kanten till Chia... passivitetsträningen kanske har börjat ge resultat?! Mer sådan träning blir det definitivt!

kan inte förstå hur snabbt tiden går.. imorgon är det skärtorsdag redan! Shit alltså! Blir till att jobba halvdag, hämta Chia foch ta en långpromis med henne efter lunch och sedan fortsätta jobba hemifrån på eftermiddagen... Ska förmodligen ut til havet på fredag och sedan åka till nyland antingen fredag-kväll eller under lördagen.. Har inte riktig bestämt mig, beror lite på hur bra det går att jobba imorgon... Vad ska ni andra göra under påsken??

har upptäckt att jag har galet mycke vin här hemma... både rött och vitt. Kanske blir till att ta sig några glas imorgon lr fredag (om jag åker lördag).... någon som är sugen på att joina?

slö-tittar lite på efterlyst och blir lätt illamående av det faktum att en serie våldtäcktsman härjar nere i Helsingborg.. ruskigt läskigt!... minnen från haga-mannen tiden kommer tillbaka lite lätt.. hua! Mina tankar går till de flickor och kvinnor som fallit offer för ett sådant övergrepp!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaa Chia var duktig igår :) Om jag inte skulle till fjällen hade jag gärna joinat dig på ett glas vin :) Synes sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback