Massage

Är tillbaka på kontoret efter 50 minuters massage och shit vad snurrig jag är! Allting bara svartnade och snurrade när jag gick från behandlingsrummet i ena korridoren och genom hela USBE till mitt kontor. Försökte fokusera och gå rakt fram bara men höll i min korridor på att gå rakt in i väggen. Måste typ ha sett packad ut! =) Det hjälper ju inte heller att man är helt skrynklig i pannan av handuken man legat på heller samt att man känner sig helt flottig av massageoljan! Känner mig vimsig, men det är ju ett tecken på att massagen gav något! Behövde verkligen det där! (det sa hon som masserade oxå)

Nu ska jag kicka lite SPSS innan det är dags för lunch och sedan t´s lic.seminarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback