Middag med tjejerna!

Har precis kommit hem från en mycket trevlig middag med tjejerna från jobbet. Tyvärr var det dock en avskedsmiddag för underbara A som skall flytta! =( kommer sakna min kontorskompis! Kvällen började på Olle´s och avslutades på Bishop Arms! En kväll fylld av en massa prat och skratt! Underbart!!

Första natten jag tillbringar själv i lägenheten! Alla andra kvällar har jag ju haft Chia här eller när Chia var borta sist var ju syster och johanna här. kommer kännas konstigt att kliva upp imorgon och inte ha något annat än mig själv att täka på.. ganska skönt ibland ändå, även fast det är lite tomt. Svår känsla att förklara, men ibland behövs lite egen-tid! 

Såg något så lustigt idag på väg hem från jobbet. En tjej i snygga, nya träningskläder med ipoden på armen och solbrillor (trots att det regnat i umeå idag). Hon traskade på i power-walk fart och såg ruskigt hurtig ut, förrutom ciggen hon hade i handen och tog ett bloss av lite nu och då! Hahaha.. vilken härlig träning! Var ciggen och solbrillorna där för coolhets faktorn lr vad var syftet?   

nej nu ska jag njuta av slutet på denna afton och sen sussa gått i min härliga säng!

lekker schlape!

xuss xuss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha, det där är så lustigt! Samma sak ser man på Iksu, folk som står utanför ingången och tar ett bloss innan dom ska in och träna, eller efter träningen :) Undrar vad folk skulle säga om jag ställde mig med en chipspåse varje gång jag varit och tränat, eller tar med den på joggingturen :) Kanske inte är lika onyttigt med cigg men ändå :)

Postat av: Elin

haha.. snälla lotta kan du inte hugga med en chipspåse till löpbandet någon gång?? och mitt i steget tula ner handen och fiska upp en näve som du skyfflar ner i munnen och tuggar förnöjt medans du springer! haha..det vill jag se!

2009-04-29 @ 09:18:48
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, det låter lockande!!!

2009-04-29 @ 12:34:48
URL: http://lottaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback