ny kyl och frys

fick hem ny kyl och frys idag.. ruskigt mycket bättre lådor och grejer på denna än förra.. den var ju rätt sliten den förra så det var på tiden med nytt..

känner att jag varit extremt produktiv sen jag kom hem... städat, plockat undan en massa, kirrat tvätttid, vattnat blommor och lagat grymt god mat!  det blev lax i ugnen med kokt potatis och beasås till... MUMS! galet så got det blev.. var riktigt längesen jag käkade lax!

Nu blir det långpromis bort till ersboda och hämta cykeln... (fick köra en tvärsom som igår  i eftermiddag så nu är saga tillbaka på parkeringen och då istället är cykeln på vift på ersboda... ingen ordning)

såg precis att det är dubbla avsnitt av desperate idag... tro om jag hinner hem till det... lr rättare sagt jag får se till att jag hinner hem till det.. =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback