Obehaglig känsla

Som vanligt slutade jag senare än tänkt men idag var det ju faktiskt tur eftersom Maria trots allt kunde haka på pomisen med mig och Lotta! Vet inte vad Chia fick för fel dock men hon sprang fram till en fotgängare under promenaden.. i ett ruskigt tempo så det var tur att tjejen inte verkade bry sig... men jag kan säga att Chia var ruskigt billig just då! Hade kunnat sålt henne på plats. Är det något som verkligen får mig att flippa så är det när hundar skiter i vad man säger utan istälet väjer attspringa fram till någon... Chia brukar ju annars, om hon nu får ett sådant ryck, stanna på säkert avstånd och kanske skälla några skall innan hon springer tillbaka till mig men idag måste det verkligen ha slagit slint i skallen på henne!


Vi tränade dock nu senare under kvällspromisen och då skötte hon sig galant och bjöd verkligen till i övningarna.. Börjar tro att hon är lite schizo lr något =)


Är galet trött men samtidigt inte sugen på att sova, ganska konstig känsla men jag har fått en känsla av att morgondagen kommer bringa med sig dåliga nyheter...Grubblar på vad det kan tänkas vara men självklart kommer jag inte på det... Jag uppmanar därför er alla att berätta något roligt och positivt för mig imorgon! Jag vill ha positivt skvaller,. nyheter och idéer!!!


Nej, nu ska jag försöka sova lite... sov så sött! lekker schlape!


xus xus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback