Only one day to go...

.... sen är det Stockholms weekend som gäller! Sweet!

Riktigt härligt väder här i Umeå idag! Skinnjackan fick göra debut till och med! =) Runt 5 grader imorse vid halv sex när jag klev upp... nu är våren här! Fick höra igår att våren är 10 dagar sen här i Umeå.... nu är det dags att ta igen dessa dagar så vi kommer ikapp! Snöfritt till veckan kanske?!

Känner mig full av energi! Datainsamlingen är igång! Känns spännande! Det är ju till och med att jag längtar tills jag får svaren, men fram till dess blir det att skriva på forskningsplanen och analysera artikeln vi skall diskutera i den nybildade forskargruppen (min handledare är full av goda idéer

have a nice day! =)

xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback