ska jag bryta mot en töntig princip??

Har gått ruskigt bra nu på förmiddagen faktiskt! Dock är det fortfarande rätt öde här i korridorerna.. inte många tappra själar som är här en dag som denna. Måste snart dra och hämta Chia jag oxå men det blir till att fortsätta hemma sen.. är ju inne i ett skrivarstim! =)
 
FYI ösregnar det här i Umeå (kommer bli en blöt långpromis med Chia) Det är ju i och för sig bättre än att det snöar, men ändå! Jag börjar inse att jag måste lägga en töntig princip på hyllan och införskaffa mig ett par gummistövlar! (Ally, joje ni har rätt, I surrender) Känns som att våren kommer bli jobbig utan ett par ordentliga stövlar att traska runt med Chia i.. Var ruskigt blöt och kall om fötterna igår när jag kom hem från lydnadsträningen... Är som sagt mot mina principer med sånna stövlar men nöden har ingen lag, snart sitter ett par på mina fötter! =/

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! Jag har oxå haft en sån princip men det är ruggigt skönt när man väl tar på sig ett par, speciellt när dom är fodrade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback