So much to do… so little time!

Efter gårdagens handledning har jag sakta men säkert börjat inse hur mycket jag måste hinna med under det kommande året, men samtidigt hur lite tid det egentligen är! Denna morgon har börjat med mina klassiska scheman över vad som behöver göras! Månadsvis, veckovis och även dagligen... schemat fram till sommaren är klart och det kommer bli a lot of work! Don´t get me wrong! Jag älskar att det händer saker och att jag känner att jag faktiskt gör något och kommer någon vart! Dock börjar mitt motto "just a mortal with potential of a super(wo)men" få en helt annan innebörd! Som planeringen ser ut just nu kommer jag ha häcken full det kommande året! Bara att skriva snabbare och jobba hårdare! Schup, schup, nu kör vi! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback