teknikens värld...

Jag skulle ju vara snäll igår (som alltid) och scanna in två grejs åt P. Tänkte att det inte skulle ta mer än fem minuter men ack så jag bedrog mig. Det var verkligen inte min teknik-dag igår! Lite mer än en timmes tjorvande så fick jag skiten att äntligen fungera! Då hade jag slagit av både dator och skrivare, ryckt ut alla sladdar för att sätta tillbaka igen och ändrat inställningar (jag som inte ens vet hur det går till)... tillslut fick jag scannern att gå igång och faktiskt visa bilden istället för bara ett svart papper! JA, jag erkänner! Jag är tekniskt handikappad men skam den som ger sig! =)

Chia var så trött igår efter träning, tjorvande med scanner och nattpromis så när vi kom hem och jag bara skulle stänga av datorn somnade hon stående med huvudet i mitt knä! Gullungen! Var bara att bära i säng och stoppa om lilla tösen! =)

bjuder på lite Chia-bilder från påsken...

Linslusen!


Bus med far i solen!


"Sa någon boll??"

Kommentarer
Postat av: PP

Chia är så sjukt snygg!



Tack för hjälpen igår förresten :)

2009-04-16 @ 09:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback