Tidig start

Jag som skulle ta lite sovmorgon idag, men icket! Vaknade runt sex, gav upp och klev upp vid halv sju... Det har gått riktigt bra att jobba idag oxå måste jag säga.. är inne i ett flow så det är ju lite synd att helgen redan är här!!

Funderar på om jag skall packa in vovven i bilen och bege mig till klubben för att träna lite idag innan jag skall börja bege mig mot Nyland! Känns lite konstigt att det är påsk då traditionen är utbytt... har i många år gjort samma sak men nu blir det Nyland istället.. men det blir nog bra!

nej, om man skulle packa, diska undan frukosten och sen fara till klubben.... får jobba vidare senare idag! Måste ju trots allt nyttja att det är en röd dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback