Träning

Så är sängen på plats! så jäkla nice.. det är ju nästan så att jag längtar tills jag får krypa ner i den ikväll!

Träningen med Chia gick grymt bra... efter en knacklig start! Började med att Chia inte ville kliva in i bilen utan isället springa runt lite utanför dagis... Rackar-unge! Sen var hon lite väl på g i början av träningen och mest intresserad av att leka med pinnar och dylikt.. efter ett tag fattade hon dock vad vi pysslade med och var en liten stjärna! Platsliggandet går framåt med stormsteg.. nu är vi uppe och nosar på 2min tiden och har även jobbat med avstånd så en 10m har jag iaf gått. Nice! Inkallningen funkade också klockrent! Tror hon börjar förstå vart hon skall sätta sig... hon är duktig tösen.. övade även på fot-gåendet vilket funkar fint! Passade på att knalla runt lite så Chia fick börja bekanta sig lite med miljön inför den kommande agility-kursen!

Chia med Umeå som bakgrund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback