Trött och belåten!

Träningen med Chia gick ruskigt bra även idag.. hade dock inte så stora förväntningar då Chia hade damp när jag hämtade henne och var helt tossig när vi gick bort till där vi skulle träna. När vi till slut gjorde halt och samlades lugnade hon genast ner sig och var sedan riktigt duktig tills vi hade tränat klart! När vi sedan promenerade en sväng på slutet blev hon åter igen dampig! Men men.. jag tar vara på det goda och försöker att enbart komma ihåg hur skärpt och lättlärd hon var under träningen. Platsliggandet sitter riktigt bra! Läggande under gång gick även det riktigt bra.. hon har börjat söka min uppmärksamhet mycket mer fö hon vet att hon snart kommer få ett kommndo. Hon börjar även förstå vart hon skall sitta vid inkallning och start på moment (shit vad vi jobbar på det momentet alltså! men övning ger färdighet) Valde att stundvis bara sitta och titta på de andra oxå. bara för att passivitetsträna och hon var faktiskt helt lugn.. lade sig til och med ner självmant och låg och tittade på de andra tränande ekipagen! Duktig kicka!! Måste dock göra något åt hennes dampighet och få henne att inte vara så jäkla exalterad...

Nu ligger pigan helt däckad.... hon har ju verkligen fått jobba med skallen idag så jag förstår att hon är trött! Känner även jag att sängen börjar locka oerhört mycket! Min fantastiskt underbart sköna säng!!!...

God natt på er!
xuss xuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback