Vårsol!!

Så grymt härligt med sol.. vi var ut en sväng på lunchen vilket var ruskigt härligt! Det känns verkligen som att solen har börjat värma! Lite vårkänsla får man juh allt.. känner sig lite lättare, lite gladare och lite mer effektiv!


Fick på fikarasten se en liten schäfervalp som en kollega ska få hem nästa vecka.. så grymt söt!! Verkar ha riktigt bra stamtavla dessutom! Får genast längtan efter Chia när jag ser bilder på andra vovvsingar! Min lilla ögonsten... ska bli härligt med en långpromis med Lotta och Tex senare! Har en del frustration att promenera bort...........


Verkar som att sängen förmodligen inte kommer förrän efter påsk-helgen. Ska dock ringa igen på torsdag förmiddag för att försäkra mig om att så är fallet! Ruskigt less jag börjar bli på att den aldrig kommer. Min nacke börjar verkligen bli jobbig nu.. men men så kan det gå! Många brutna löften den senaste tiden så jag borde ju snart ha vant mig vid att inte kunna lite på vad folk lovar mig!


Dagens bästa: "Jag gillar den här tjejen!" Detta sagt till övriga om mig.... tur att chefen gillar en! =) men jaa  vad säger man?  vem gör inte det? Men det är ju alltid kul att höra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback