AW, debut och festligheter

Är helt slut efter en mycket trevlig och fullspäckad helg.. ändå har jag hela denna dag med allt som skall kirras kvar innan det är dags för ny vecka och nya tag. =)

I fredags blev det afterwork med kollegorna som blev en utekväll. =) Mycket trevligt sällskap, god mat och massa gott att dricka! vad kan en tjej mer begära?

igår gjorde jag och Chia tävlingsdebut på agilityplanen. Första loppet var hon rätt uppskruvad av allt runtomkring. Hon stannade och snusade på nummerkonerna vid andra hindret och fick vid ett tillfälle för sig att en tjej som plötsligt dök upp vid staketet och stirrade på oss var farlig, så Chia bestämde sig för att skälla ut henne lite innan det var dags att fortsätta banan. Vi blev diskade. Suck. Andra loppet var betydligt bättre. Vi hade fint flyt genom banan men när vi kom till slalomet missade Chia ingången och vi fick ta om, dock missade hon igen och igen så vi diskades.. men för att vara första tävlingen måste jag säga att det var helt ok ändå. Fick en hel del beröm av han som jag går kursen med, som menade att det såg bra ut och att vi kan bli riktigt duktiga! =)

Emma kom förbi och surrade en hel del. Mycket mycket trevligt! Det var verkligen längesen. Saknar dig gumman!

Kvällen spenderades hos Lotta med goda drinkar och massa surrande. Chia verkade helt slut från en händelserik dag, hon snäste till och med av lilla Kiwa som fösökte leka.. Inte lätt att vara trött inte...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra, vackra du!

2009-08-30 @ 21:02:45
Postat av: Elin

Tack! Vad snällt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback