Dag 2

Måste erkänna att upstigning dag två var betydligt mycket jobbigare än dag ett! Ville helst av allt dra täcket över huvudet och somna om (vilket jag i och för sig gjorde en gång innan jag tog mig själv i kragen)

Igår blev det promenad med dagisgänget! Riktigt härligt och grymt kul att få se Lottas lilla valp! Har varit så nyfiken! Kiwa är verkligen hur söt som helst och en liten kämpa som ville traska runt själv hela långa promenaden! Vilken energi!

Var en sväg på mediamarkt igår för att införskaffa en extern hårddisk. Måste säga att stället är rätt trevligt och bre service! Tummen upp för killen som så snabbt var framme och hjälpte mig hitta min lilla röda, fina och bra externa hårddisk! =)

Idag ligger fokus på konsument-beteende teori! skall även fundera lite på huruvida jag har något intressant att presentera för ett gäng butiksägare om ungefär en månad.. =)

Gjorde ett lite roligt test på facebook igår.. Det hette "Vilket av de fyra elementen är du?" Resultatet blev jord: "Du är trofast och har en stark personlighet. Du är både klok och säker och bryr dig alltid mer om vänner än dig själv."

Gött! =)
xus xus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback