Fortsättningskursen har startat

Ikväll började fortsättningskursen på agilityn. Började kanske inte så lysande eftersom jag lyckades köra vilse, trots att jag hade en karta med mig. Blev en kvart sen men hade nog inte missat mycket mer än presentation av alla. Vi är sex ekipage på kursen så det betyder mycket tid per person! Gött! När vi väl kom ut och körde igång var Chia helt lysande! Fick ruskigt mycket beröm av Johan som håller i kursen. Han tyckte vi hade utvecklats fantastiskt bra sen nybörjarkursen och att vi absolut borde vara med på lördag! =) Vi gjorde en hel del svåra övningar, som Chia kirrade fint. (lr kanske jag borde säga att jag lyckades visa chia, eftersom hon redan kan allt så länge jag gör rätt!) Bästa från kursen va när Johan skriker högt "HElt PERFEKT`!! Åhh så bra ni är!" =) Lovande inför lördag! ;)

Med en mycket trött och lycklig hund som snarkar gött på golvet, bäddar jag ner mig själv i soffan under en filt med en kopp te! Perfekt avslutning på en mycket bra dag!

_______________________________
I just can´t stop smiling! =)  xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback