Härliga lördag!

Började dagen tidigt trots att sömnen fick lite "störningar" där mellan två och halv fyra.... Irriterande att bli väckt mitt i natten men det blev till slut ändå på något vis trevligt. Skönt att se positiva och ömtåliga känslor komma upp till ytan och att äntligen åter igen få se den person jag en gång kände.. det var längesen! Det är okej att ibland vara svag och visa hur man känner!  Vissa kommentarer är dock inte helt ok med tanke på situationen.... förstår ibland inte riktigt hur det måste kännas när ord, känslor (iaf påstådda) och handlingar så uppenbarligen ligger oerhört långt ifrån varandra. Måste vara jobbigt att leva så! Men men.. det är ett val i sig!
 
Innan lunch hann vi iallafall träna ett långt pass agility och plocka bär i skogen! Nu blir det blåbärs-smoothies och muffins! =) Ska baka lite muffins imorgon tänkte jag.. både blåbär och hallon + vit choklad! MUMS! Hälsade på P oxå och sedan igen för att lämna Chia. Trevligt! Go-gumman verkade dock rätt trött efter förmiddagen måste jag säga! Känns som att jag hunnit galet mycket idag! Har hunnit städa och rensa bort saker till förrådet oxå.. Duktig kicka! =)

Ikväll blir det vin och drinkar med tjejerna! Mycket trevligt ska det bli! Med andra ord betyder detta att jag redan blandat några drinkar, spelar massa bra musik, sjunger och dansar runt för fullt i bara underkläderna här hemma! Min standard-ritual som gör mig så peppad och glad! Finns inget bättre! Musik, sång och dans gör mig sannerligen galet glad!

Have a nice evening!

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback