Helt magiskt!!

Helgen kan summeras i ett enda ord... MAGISK!!! Fredagen började med vin och middag med tjejerna, följt av en liten lätt utgång på debaser vid slussen. Så härligt att träffa tjejerna och att vi alla var samlade samtidigt!! Gött!

Jag och syster fredagen..



Lördagen började med fem-kamp på grönan.. Tyvärr måste jag säga att jag inte var i toppform och Märtis tog hem segern! Grattis, grattis! Åkte berg och dalbanan plus flygande mattan... kanske inte så bra idé när nacken redan var skräp och jag hade haft några dejter med porslinet redan men men kul var det! Men galet läskigt! Det är inte lugnt hur rostig och gammal rälsen ser ut att vara.. hua! Vi tog oss iallafall ner helskinnade! Eftermiddagen fortsatte med mat, vin och uppladdning inför konserten. Förbandet hette White Lies och jag måste säga att jag diggar dem! Helt värt att kolla upp och lyssna lite mer på! Det måste dock vara lite drygt att spela när alla enbart står och väntar på att Coldplay skall inta scenen! Hela konserten med Coldplay var helt makalös! Magi helt enkelt!!! Chris Martins dans må kanske inte vara den bästa men den är genuin och helt spontan! Fantastiskt!

Anna, Märta, Kristin och Johanna i taxin på väg till stadion!


Jag, Johanna, Kristin och Märta i väntan på Colsplay!!


Therese, Anna och Märta! Ivriga! =)






Efter konserten begav vi oss till Cliff Barns med ett gäng "galningar" ;) Sjukt kul att träffa på dem på konserten bara så där.. har inte sett G på grymt länge! Stället var iallafall grymt! Ungefär som att stiga in på after-ski! Folk dansade som galningar, stod på bord, stolar och i fönster! Grymt härlig stämning!

Söndagen spenderades i Rådis-parken med picknick och sol! Så härligt!!


Denna dag har även den varit bra. Började dagen med att läsa ett mail som gjorde mig väldigt glad! Alltid kul med beröm! ;) Dagen fortsatte med reunion med lite kollegor och ett trevligt telefonsamtal! ;)

_______________
Tack brudar för en fantastisk helg!! Love you!

Life is good!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt bra konsert!!

2009-08-26 @ 19:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback