I´m alive!

Galet längesen jag bloggade. Semester i sommarstugan utan tillgång till internet är anledningen till mitt avbrott! Men nu är jag back in the game! Tillbaka i Umeå och spenderar min sista dag på semestern! Imorgon är det dags att återgå till verkligheten! Har haft en helt fantastisk semester!

Har dock galet ont i hela kroppen sedan i torsdags! Tog en tur på terrängbanan och det gick lite snett några gånger... provlåg ett hinder och sedan även marken en gång.. AAJJJ!!! Tips: Släng er inte rakt in i en stor vedhög! Det får konsekvenser på kroppen! i mitt fall speciellt knä, revben, huvud, armbåge och armen... + givet den sedan tidigare trasiga nacken! Inte bra, inte bra... Tips 2: Säkerhetsväst och hjälm är fasen inte att föräkta! Det gör det inte lika smärtsamt att landa på hindret!  Tips 3; Kan vara bra att iallafall ha provat att hoppa lite innan du beger dig ut på en terrängbana! Kan vara bra att veta vad man pysslar med ;) Det var hur som haver galet roligt och nu blir det definitivt att åka hem lite oftare för hopplektioner och mer galenskaper så att jag slipper ramla av nästa gång det är dags för terrängbanan!! =)

Gårdagen blev av förklarliga skäl väldigt lugn.. Var och kikade på Höga kusten maraton som syster skulle vara med och springa (halvmaran men som pga en skadad fot blev kvarts-maran) samt även Johannes som fullföljde hela maran! Galningar!!! Blev taggad att snöra på mig skorna bege mig ut och springa! Dock tror jag att det tar några dagar innan min kropp pallar det! Så typiskt att gå och skada sig när man är ordentligt på g med träningen! SUCK! Min vanliga otur!

Har iaf precis anmält Chia till fortsättningskurs i agility! Ska bli galet roligt! Den börjar redan tors 27 augusti! =) Snart är det sannerligen dags att börja tävla! =)

Bjuder på lite bilder från min underbara semester! =)

Jag och Chia i sommarstugan!


Vackra Chia!


Jag och Presse på terrängbanan!


Det som inte dödar härdar..... skojja inte vad härdad jag börjar bli!!!

xxx

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser ju inte alls härligt ut!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback