Läskig kvällsträning

Helgen närmar sig med stormsteg. Känns som att jag precis kom hem från stockholm och nu är det redan helg igen! Det är så sant som det är sagt.. "Tiden går fort när man har roligt"! Har haft något varje kväll och så fortsätter även resterande del av denna vecka. Härligt!

Var hurtig igår kväll och tog mig en liten jogging-tur i mörkret.. Måste dock sluta med mina sena kvällar/nattliga promenader och jogging-turer. Det börjar fasen bli alldeles för mörkt och läskigt! Chia fick frispel igår mot ett gäng buskar som det prasslade konstigt och sen lät det som någon som hostade ifrån buskaget... själv hade jag inte de minsta lust att undersöka saken utan ökade istället tempot för att snabbt komma därifrån! Kan säga att jogging-turen kanske egentligen skall klassas som spurt-tur! Galet vilket tempo jag höll efter denna händelse. Hualien så läskigt!! Tur jag har hunden med mig iallafall! Hon torde skrämma bort idioter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback