Lydnad och agility

Har varit på klubben och kört lite lydnad och agility! Härligt att komma igång lite med agilityn igen efter semestern.. måste ju öva lite inför kursen som börjar snart! Känns grymt roligt att vi fick plats! Snart är vi ute och tävlar! ;)

Har ju lärt in lite nya trick också.. riktigt kul! Måste dock komma på lite fler saker att lära henne. Det syns ju hur roligt hon tycker att det är! Bara min egen fantasi som sätter gränserna!

Fick mig ett gott skratt på väg hem från träningen... såg en ung tjej komma "gående" i ett par klackar som hon verkligen inte kunde gå i! Det är ju så oerhört underhållande med tjejer som drar på sig höga klackar men ser typ skitnödig ut när de går eftersom de inte klarar av att gå i pjuxen! Underhållning på hög nivå! Tänkte nästan hissa ner rutan och fråga om jag skulle skjutsa henne! Dock var jag rädd för att garva henne i ansiktet så jag struntade i det! =)

Ska fixa och dona lite nu medan Chia snarkar sött! =) 


Kommentarer
Postat av: Ally

Haha sådant är faktiskt rätt skrattretande! men men man har väl alla varit ung och dum någon gång...eller ja inte du och jag då förstås! puss

Postat av: Elin

haha.. sant! Vi var aldrig sånna och kommer aldrig bli heller! Allt folk inte bara kan vara sig själva och strunta i att försöka vara som alla andra! För många människor saknar självkänsla!

2009-08-15 @ 18:04:59
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback