Mys-onsdag

Har haft en ruskigt härlig dag! En väldigt produktiv morgon följdes av massage efter lunchen och därefter en sväng på staqn med Malin för att kika på nya Tiger butiken! Riktigt fint ställe och galet snygga kavajer och jackor! Ville ha allihopa! =) Det var verkligen välbehövligt med massage måste jag säga. Dock måste jag nog se om min sjukgymnast är tillbaka från semestern för allt skit i rygg och nacke kunde hon inte fixa på den korta tiden (trots att jag fick 1h istället för 30min). Hennes kommentar "men du, hur kan du ens le och prata när rygg och nacke är så förstörda!! Det är ju knutar i olika lager, och  precis överrallt!!! Du måste ha oerhört ont" haha.. jag som inte tycker det är så farligt, trots sommar-uppehåll från akupunktur och sjukgymnastiken! =) Men det kan ju iof förklara varför jag haft så många besök med porslinet senaste veckan samt svimmat några gånger! =)

Fortsatte dagen med agility-träning! Gick strålande måste jag säga! Hon är en sådan liten pärla! Imorgon börjar vi fortsättningskursen ute i Börsta! Ska bli kul! Får se om vi hittar dit bara haha..

Nu vankas middag... Potatis och rotgrönsaker i ugnen + fläskfilé! Vardagslyx! =) Försöker peppa mig själv till att äntligen sy fast dragkedjan på kjolen... får se om jag orkar ikväll efter städningen!

Fick lite musiktips av p.. Shinedown! Några låtar är riktigt bra måste jag säga! Känns lite som creed och three doors down..

Kan hända att det blir debut på lördag .. får se om jag/vi törs! =)

_______________________

Today is the first day of the rest of your life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback