Regniga söndag

Hade ruskigt kul med tjejerna igår! Jag och M började här hemma med lite drinkar innan vi tog cyklarna upp till I och de andra tjejerna! Mycket trevligt! Cykelturen ner till Rex orsakade dock att M fick eskort hem av min kollega och sanna gentlemannen M istället för ut på krogen. Cyklar, alkohol och nerförsbackar hör helt enkelt inte ihop! Vi andra spenderade största delen av kvällen på dansgolvet! De spelade helt galet bra musik uppe på stora dansgolvet! Äntligen har de börjat fatta! Mycket dans och mycket skratt! Love it! Träffade massa roliga människor som jag inte sett på väldigt länge.. En toppenkväll med andra ord! Lite roligt dock hur vissa killar reagerar när de får svaret på frågan "vad jobbar du med då?" haha.. galet roligt. Bäst från igår är; "oj.. forskar du?! Coolt!! du måste vara sjukt smart! och ändå är du så snygg!" haha boys, boys, boys! det finns faktiskt snygga tjejer som har en hjärna! Sorry!  ;) hahaha 

Idag blir det nog mest lugnt.. ska ta en promis med M och hundarna lite senare, men hoppas att regnet skall ge med sig någon gång! Funderar även på att ta mig en sväng på affären så jag kan baka lite hallon/vitchoklad muffins och blåbärsmuffins! mmm... rackarns att jag inte har någon vitchoklad hemma här...

Vill ha sommaren tillbaka!!!


Ha en mysig söndag!
xus xus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback